Efter att ha anordnat Torgträffar på Stora Torget i 33 år så testar vi något nytt och flyttar våra träffar till Skidstadion i Brämhult. Den 2 juni gick första Stadionträffen av stapeln och det blev en superfin premiär, kul att det var så många som kom. 171 fordon och massor av fordonsentusiaster förgyllde denna kväll. Borås Skidstadion fick grilla hamburgare i en rasande fart. Deras café var mycket uppskattat och vädret var perfekt så vi kunde inte fått en bättre start!
Alla tre presentkort från Verktygsboden avhämtades av lyckliga vinnare.
Nu satsar vi på lika bra träffar resten av sommaren
Hoppas vi ses!
